ul. Bartnicza 2, 03-358 Warszawa tel./fax (022) 811-18-20
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 11462 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | CII LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
- proponowane klasy:integracyjna, z rozszerzonym programem przedmiotów humanistycznychz rozszerzonym programem matematyczno - przyrodniczym
SZKOŁA POLICEALNA NR 206 im. Władysława Reymonta
- klasy integracyjne - wspólne wyjazdy, wycieczki, zielone szkoły, obozy, wyjścia poza szkolne - ciekawa oferta kół zaintresowań - opieka pedagoga szkolnego, psychologa, pielęgniarki - zajęcia kompensacyjno-korekcyjne, indywidualne
|
Szkoła Podstawowa nr 206 im. Władysława Reymonta powstała w roku szkolnym 1959/1960. Od 2002 roku wraz ze CII Liceum Ogólnokształcącym tworzy Zespół Szkół nr 1. Doświadczenie integracyjne rozpoczęło się 4 lata temu. Wówczas w szkole powstała "zerówka" i klasa I, w której zaczęły uczyć się dzieci niepełnosprawne wraz ze zdrowymi rówieśnikami.
Obecnie w szkole jest 7 klas integracyjnych. Szkoła pomaga odnieść sukces każdemu dziecku wzbogacając bazę dydaktyczną i dostosowując ją do potrzeb uczniów. Posiada wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną, która ustawicznie doskonali się i kształci. Proponuje zajęcia wspierające rozwój dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych, a także różnorodne koła przedmiotowe dla uczniów zdolnych. W atmosferze zaufania i bezpieczeństwa uczeń szkoły będzie mógł stać się osobą kreatywną, tolerancyjną i otwartą na potrzeby innych.
Zespół Szkół nr 1 oferuje:
- naukę języków: angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego,
- integralny program wychowawczy i edukacyjny,
- kompetentna kadrę edukacyjną,
- pracownie lekcyjne takie jak: komputerowa, chemiczna, fizyczna, biologiczna, salę gimnastyczną, stołówkę, + telewizory do oglądania materiałów lekcyjnych,
- koło zainteresowań: teatralne, recytatorskie, historyczne, biologiczno-chemiczne, fizyczne,
- pozalekcyjne zajęcia sportowe (sks), głównie siatkówka, piłka nożna, koszykówka,
- przyjazną dla ucznia atmosferę w szkole, integrację miedzyklasową,
- wspólne wyjazdy, wycieczki, zielone szkoły, obozy, wyjścia poza szkolne,
- dyskoteki, przedstawienia, konkursy wiedzy,
- opiekę pedagoga szkolnego, psychologa opieka pielęgniarki,
- ograniczoną liczbę uczniów w klasie integracyjnej, edukację społeczno-emocjonalną, wolontariat,
- możliwość korzystania z zajęć konsultacyjnych, rozwój pasji i zainteresowań,
- naukę projektowania własnej przyszłości,
- organizację zajęć superwizyjnych.
Założenia:
- Troszczymy się o harmonijny rozwój każdego powierzonego dziecka we wszystkich sferach: fizycznej, emocjonalnej, poznawczej, duchowej, społecznej.
- Uznajemy, że rodzina i lokalne środowisko jest najwłaściwszym miejscem do życia i rozwoju dziecka.
- Tworzymy programy indywidualne aby stawiane wymagania i stymulacja dziecka były dostosowane do jego możliwości.
- Głosimy, że integracja edukacyjna jest jednym z ogniw kształcenia powszechnego i uczestnictwo w niej dzieci niepełnosprawnych jest ich prawem a nie przywilejem.
Galeria
|
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|